7 June 2014

DIA TUNANG AKU

Assalamualaikum ..

ALHAMDULILLAH .. perkenalan yang tak disengajakan .. melahirkan perasaan sayang dan sekarang DIA TUNANG AKU .. syukur kehadrat illahi .. serius .. tak pernah aku sangka yang 2014 ni akan memberikan seribu makna dalam hidup aku .. 

Entry DIA TUNANG AKU ni sebenarnya .. aku nak bercerita serba sedikit pasal perangai INCIK TUNANG .. hahaha ..


Ok .. dia adalah seorang lelaki yang cukup cukup cukup MEMAHAMI yang pernah aku jumpa .. walaupun aku sibuk niaga .. belajar dan BER"ENJOY" hahaha .. dan kami jarang msj .. DIA olweys ada time aku memerlukan dia .. YA ALLAH .. ALHAMDULILLAH .. aku bersyukur sebab dapat memiliki dia ..

DIA jugak adalah seorang PENYABAR .. seriusly .. perangai aku ni susah untuk orang paham sebenarnya .. dan perangai yang susah ni .. aku akan tunjuk bila dengan orang yang betol3 dapat menerima aku dengan seadanya .. hahaha .. aku ni CEMBURU , PANAS BARAN , BUKAN SEORANG YANG PENYABAR , SUKA CARI PASAL .. ye aku tahu tu .. aku tahu jika aku teruskan perangai tu .. aku mungkin akan kehilangan dia .. dan aku pernah menguji kesabaran dia .. aku ingatkan dia akan hilang rasa sabar tu .. tapi TIDAK .. dia tak pernah tak SABAR dengan aku .. YA ALLAH .. ALHAMDULILLAH .. aku bersyukur sebab dapat memiliki dia ..

Selain tu .. DIA suka suka suka MEMBEBEL .. hahaha .. sebenarnya jarang aku jumpa lelaki yang suka MEMBEBEL .. tapi perangai yang suka BEBEL dia tu lah wat aku SUKA mengusik .. hahaha .. DIA ni kan .. kalau aku buat salah atau aku tak dengar kata .. start dari pagi .. sampai petang bebelnya baru abis .. eh betol ke ? hahaha . tipu je .. dalam 1 msj je dia akan bebel . sebab kalau kol .. dia membebel .. aku akan MERAJUK . lalalala ~ YA ALLAH .. ALHAMDULILLAH .. aku bersyukur sebab dapat memiliki dia ..

DIA ROMANTIK .. hahaha .. ROMANTIK ke ? Aku tak tahu kenapa aku boleh cakap DIA ROMANTIK .. tapi melalui percakapan tu .. aku leh rasa dia romantik .. tapi 1 je .. DIA tak pernah cakap DIA sayang aku .. tapi aku tahu dia SAYANG aku .. sebab perbuatan dia tu dah cukup MEMBUKTIKAN .. I LAP U LA AHMAD FAHMI ABDUL MAJID . YA ALLAH .. ALHAMDULILLAH .. aku bersyukur sebab dapat memiliki dia ..

CUKUP CUKUP sudah .. hahaa.. selebih-lebihnya .. nanti aku cerita kan ye .. sebab dalam proses mengenal lagi .. hikhik ..


7 comments:

Nurul Baidurah said...

wah...bestnya dedeq dpt tunang mcm tu..

Emas Putih said...

so sweet . hehe

♥ Lia Abdillah ♥ said...

HHa cptla kawin. Nk tgk gmbr akk kawin.. hehe.. btw lia ade tag akk dlm entri liebster award. Hrp akk bleh jwb soklan lia :3

PakcikLie PCL said...

Salam Deq , eh dah bertunang kamu ea...selamat dan semoga cepat majlis langsungnya jgn lupa kiter taw...

~pcl
http://www.nazlee.com
http://gelagatorang.blogspot.com

nurerna hazwani said...

Macam sama je kes kite. en. tunang sye kuat bebel jgk. sekali dpt bebel. Tak thn telinga dgo. kalah pompuan.

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Happy Engagement Dedeq.. jaga hubungan tu baik2 tau.. masa tunang ni la banyak sangat cabaran yang tiba2 nak muncul tak tentu pasal :)

Shida Radzuan said...

tahniah syg dpt dia yg btul2 memahami dan sygkn deq :) akak tumpang gmbira tau :) kalau tak dlu sellau dgr deq sedih jer..now alhamdulillah :)