30 July 2013

SIMPAN DUIT (PART 1) | PERSIAPAN BILIK

Assalamualaikum .. 

Ewah-ewah .. simpan duit pun ade part-part jugak yea ? hahaha . itula aku . kihkih ..

Simpan duit (part 1) ni adalah untuk membeli kelengkapan dalam bilik . hahaha . kata nak tunang dan nikah kan .. ma cakap . da takleh tidor katil bujang .. kena simpan duit da untuk beli barang-barang dalam bilik (nak usaha guna duit sendiri walaupun SI MAMAT tu nak tambah duit dia) .. hadoi .. seriusly .. bilik adik yang aku amik sekarang ni . hahaha . almari karton-karton lagi .. ye la . acane nak ada bilik . masa pindah rumah 3 tahun lepas . aku tengah belajar . adik-adik pakat cop la bilik .. hahaha . 10 orang adik beradik (da meninggal sorang) .. bilik ada 4 je termasuk bilik ma dan wan aku . nah . amik kau .. hehehe . tapi bunyi-bunyi ma dan wan nak sambung rumah kasi besar sikit .. al-maklum . katanya lagi sebab bakal dapat menantu sulong .. haha .. untung ler SI MAMAT tuuu kan kan .. kihkih ..

Contoh-contoh peralatan yang aku idamkan . ecewah . berangan dulu . hahaha . baru semangat nak simpan duit kan ? betol dak ? betol la tu . haha (aku tanya aku jawab . gila ke hape.. wakaka)

Simple tapi elegent . hokhok .. 

2 comments:

Anis Zahidi said...

Selamat Pengantin Baru :D ehehe awl pulak

Pykaa Pdott said...

Sama la kita akak . Adik pon tade bilik lg . Ank manje tdo dengan mama la kan . Hehe . Mama pon ckp nak tambah bilik untuk adik cos adik pon nak tnang n kwrn so susah la kalau tde bilik nie kan . Hehe rindu akak laa :*