1 August 2012

: : MeMaNG MaCaM Ni Ke ? ? : :

awak .. ooo awak .. memang macam ni ke nuffnang ? memang macam ni erk ? maafla .. tertanye-tanye sorang-sorang dah ni .. blurrrr campur dengan xreti tu la .. orang buat nak buat juga .. hahaha .. pening la ko sorang-sorang najihah ..

ps : tolong bagitahu sikit .. hihihi

10 comments:

Pecinta pink^^ said...

saya dulu mcm tu:) hehe,,awk try cek isnin dpan plak..dlm kul 9 ke atas,,tiap isnin nuffnang kira earning:) insyaallah msti ada..kalo dah di klik,,hehe,,tgguu,,

shida'R said...

yerr mcm tu la nuffng heheee :)

dEdEQ dE wIshEs said...

AKMA : HEHEHE .. THANX .. BGEE~ .. INGT SY SORG2 JE .. HIKHIK

SHIDA : WAH .. SIB BEK LA KALO CAMNI .. EKEKE

Mrs Velentine said...

SYA BARU 0.75

dEdEQ dE wIshEs said...

WAH .. OK LA TU .. DA DE ANGKE .. HIKHIK .. SY .. O.OO AG .. UWAAA

trah zain said...

mmg mcmtu ler.. tunggu senin depan lak ek, nnti naik la tu, kompem..haha.good luck (^__^)
meh nk tlg klik hari2 ^^

dEdEQ dE wIshEs said...

HEHE .. I WAITING .. EKEKE .. MASEH2 .. WAH .. BEK HATI ERK ERK .. NGEE~

ainur roslan said...

sye pun x thu, xde nuffnanng ..

ainur roslan said...

sorry, den x dapat nak nolong hehe

ainur roslan said...

blogwalking.. singgah sini :)