30 August 2012

ENTRY BERGAMBAR : eH HaNTu BeDaK Ke ?

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh ..

hi genk .. selamat malam .. selamat hari raya .. selamat menyambut merdeka .. selamat hari lahir .. selamat berblogging .. selamat berdating .. selamat makan .. dan segala selamat la hendaknya erk .. amin ..

eh .. hantu bedak ke tu ?

hahaha .. bukan bukan .. dak kecik ni adik aku la ..

suasana di kedai

ni gara-gara merajuk sebab mama tak ajak dia pergi menjual la ni ..

nak mengikut mama .. alih-alih tak dapat .. so .. dia dengan tidak rela hati membiarkan aku bawa dia balik ke rumah ..

suasana di rumah

sampai je kat rumah .. tiba-tiba masuk bilik aku ambil teddy bear yang tercarik terkoyak dan bedak debu ..

hah .. sudah .. ko nak buat apa ni dik .. nak balas dendam kat akak la ni .. hahaha ..

amik kau .. dia keluarkan isi perut teddy bear tu dan masukkan bedak .. dan dan dan .. pergi dalam bilik air .. masukkan air dalam perut teddy bear yang ada bedak tu ..

hahaha .. walawey ..

marah la aku kan .. tak sangka si budak kecik berumur 2 tahun lebih ni buat bedak sejuk dalam perut teddy bear aku .. hahaha ..

dan DIPAKAInya lantas tertidur sambil memakai bedak tu secara terduduk .. 
(RUPA-RUPANYA NAK TIDUR ..)

nah .. aku sajikan picha adik aku ..
* tapi pic teddy bear da xdo .. aku basuh .. hahaha ..
* picha ni aku da baringkan dia .. ngee~ kesian tidur terduduk ..




SEKIAN , TERIMA KASIH


6 comments:

Azee Hana said...

memang tunjuk protes betul dah tu..haha

dEdEQ dE wIshEs said...

HEHE .. TU LAH .. MEMANG XSGKA .. CAMTU SKALIK

Sue PeLik said...

hahahaha kelaka bteoiii!!

fiQRa said...

hehe comel pulak badan penuh bedak :D

shidaR said...

hahaa..sabor jelah..sama prgai jer dgn ank2 buah shida huhhuu..kemain lg dia..

Ahmad Fahmi said...

boikot....3x hahaha..... sales gurl hbs betri oh.....
duk caj bateri.. bkn tdo ow.. hahaha
baby3...