31 July 2012

: : RM499 : :

waaaaa .. mahal tuuu .. RM499 .. ape tuuu .. nape mahal sangat tuu .. hahaha ..

yey yey .. dapat beli kamera baru .. yey yey .. kamera baru .. hahaha

hepi sangatkan si najihah ni .. kamera baru RM499 je kot .. da nak kecoh dalam blog ..

ehh ehh ehh .. sukahati la sukahati la .. hahaha ..

tahun ni dapat juga beraya dengan kamera baru .. snap pic sana sini .. horey .. mak ai .. gembira mengalahkan budak kecik .. wahaha ..

korunk-korunk tak tahu kan kan ? hehehe ..

pamily aku ni jenis kalau nak beli something tu susah sikit .. 

mama kasi .. wan pulak tak kasi .. 
mama tak kasi .. wan pulak kasi ..
haaa .. camtu la ceritanya ..
kesian kan kan .. hehehe ..

tapi kan .. kali ni .. mama kasi .. wan pun kasi ..

kamera ni di beli kongsi-kongsi duit tau ..
mama : RM200
wan : RM200
aku : RM50
adik no 2 : RM50
hahaha .. kami adik beradik keluarkan duit 50 hinggit je .. cukup la tu kan .. kohkohkoh ..

nak beli pakai duit sendiri tapi tunggu la dulu .. tak cukup bajet .. hikhik

ok ok .. da .. cukup la aku membebel sampai sini .. 

jom la tengok-tengok gambar kamera baru aku .. hahaha .. sinar-sinar lagi tu ..
baru pergi beli .. snap-snap .. uplod sini .. hahaha ..




# tujuan asal beli kamera ni sebab hempon aku da rosak .. selame ni kalau raya .. hempon aku jadi mangsa .. hahaha .. so .. amik langkah bijak .. beli KAMERA .. yipeeee~

11 comments:

Arina Shamsul said...

Wahhh..comelnya camera ko dik...biru pulak tu...:)

dEdEQ dE wIshEs said...

HAHAHA .. MEMANG COMELKAN MAMA .. MENENANGKAN JIWA JE ..

Sally Yatiey said...

Comel camera :D hee

dEdEQ dE wIshEs said...

HEKHEKHEK .. ^_^

reenapple said...

untungla.. ahaha. Aku tak suka kamera aku tak suka bergambar.. ehehe

dEdEQ dE wIshEs said...

HEHEHE .. XSUKE ERK ? XPE3 .. T T SUKE LA TU .. WAHAHA

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

awak..kite follow sni;) wrna turqoise ek? comel! lpas ni blh dh tu ambik gmbr bnyk2.. hihi

dEdEQ dE wIshEs said...

YE WAK .. THANX TAW FOLLOW KITE .. A AH KOT .. HEHEEH .. XTAW ORG PGGIL KALER PE .. SY PGGIL BIRU JE .. HOHO .. EH .. ITU WAJIB .. EKEKEKE

Azee Hana said...

boleh la snap snap bebanyak kan..=)

dEdEQ dE wIshEs said...

HEHEHE .. A AH .. DA LEH R NI .. XSABO2 NI

yana aina said...

yana pon ada beli kamera mcm nie