7 February 2014

AKU DAH CERAIKAN DIA

Assalamualaikum .. 

Kelmarin aku dah CERAIkan dia .. 

Aku dah tak larat nak bertahan .. rasa macam tak dihargai langsung .. beberapa bulan aku tunggu kejaiban .. tapi masih tidak ada .. penat tahu tak .. penat menunggu .. aku bukan seorang penyabar .. 

Aku penat berharap .. aku dah cukup sabar menunggu tapi masih tak ada keajaiban walaupun da banyak kali aku bagi peluang ..

Akhirnya kelmarin .. aku CERAIkan dia dan CARI pengganti lain ..

Alhamdulillah .. walaupun baru 1 hari aku cari dia .. dia bagi keajaiban untuk aku .. 

SELAMAT TINGGAL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

NUFFNANG


cashout dan terus buang iklan dari blog .. penat tunggu BE .. HAHAHA dan lagi 1 .. dah setahun tapi baru je dapat rm75.36 .. kihkih

dan 

SELAMAT DATANG

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

H12

baru 6.2.2014 pasang iklan kat blog .. terus dapat $0.07 USD ..  

Kawan-kawan nak join ? Meh daftar kat sini H12-MEDIA

TERIMA KASIHHHHHHH KERANA SUDI MEMBACA .. 




7 comments:

Anis Zahidi said...

Hahahaaha :p cerai talak brpa kak ?

Nur Madihah said...

Hahah, kesian dah kena cerai.
Yang terbaru tu apa iklan apa pula?

sYiRa LoKMaN said...

cerai talak 3 ke ni?

Niena Reen said...

Adohaii.. Sian le encik nuffnang kena cerai. Kehkehkeh.. XD

Nadya Dyana said...

nie okey tak? macam nak try je hehe

Nasuha Puteri Nass said...

Assalamualaikum.... macam menarik H12...

FiZ said...

h12 ni mcm mna?best ke?hehe