23 May 2013

MA .. WAN .. ALONG NAK TUNANG ..

assalamualaikum ..

perkenalan aku dan MAMAT hanya dalam 3 bulan (22.5.13) .. tapi macam-macam da kami rancang .. hehe .. awal sangat ke bagi kami untuk pikir masa depan dengan 3 bulan perkenalan ? ni kami duk rancang nak tunang .. uhuk .. serius .. TERSANGAT la HEPI sampaikan tiap-tiap kali borak .. mesti nak ada soalan .. BILA NAK TUNANG erk ? hahaha . gilerr .. sori yea MAMAT .. haha ..(ala .. tahu .. MAMAT mesti bacanya) haha ..

dalam perancangan MAMAT .. bulan 6 baru nak cari CINCIN .. bulan 7 nak tunang (tak pasti lagi) .. peuwwww .. sempat tak nak buat persediaan ? hahaha .. tunggu dan lihat .. 

dalam perancangan aku pula .. sekarang aku nak tunang .. hahaha .. GATAL sudah .. kuikui .. 

kakak-kakak .. abang-abang .. adik-adik .. makcik-makcik .. pakcik-pakcik .. mama-mama .. papa-papa . ada nasihat , idea atau ada teringin nak jadi sponser untuk majlis pertunangan kami tak ? hahaha (MUKA TAK TAHU MALU)


12 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah ye ke deq? kalau yer baguslah...kakak doakan yang baik2 jer untuk deq...

Deqla Manjew said...

ehh ok la tu.. cpt2 tunang.. pas tu cpt2 kawen... elak maksiat.. hahahaha.. apapun doakan moga kekal jodoh kalian yer.. =)

diana said...

semoga bahagia sentiasa dengan Encik mamat..heheh

Tia Fatihah said...

semoga dipermudahkan urusan.

hainom OKje said...

Tak salah bertunang apa salahnya.....tapi jangan jadikan tiket untuk macam suami isteri hehe...
Cepat2 tunang cepat2 kawen ye Deq... moga hajat Deq tertunai!

nik ros said...

bagus la. ikat cepat2 kang nanti ada yg caras..hehe

moga bahagia yea dik :)

syafiqakarim said...

lagi cepat lagi bagus kan?
haha

.::: Princess MOMOY :::. said...

theme kaler pe nnt dear.
bestnya...

azizah :) said...

patutlah berseri2.. nak tunang rupanya..heee

Cik Kay Jue said...

bende baik jgn dilambat2kan.. >_<

Shida Radzuan said...

deq moga dpermudahkn yer :)

cik didiey said...

alhamdulillah...cepat2 langsung ok :)