3 April 2013

PUASA GANTI

assalamualaikum ..

pejam celik pejam celik .. tinggal berapa puluh hari lagi kan nak MENYAMBUT kedatangan bulan RAMADHAN .. cepatnya masa berjalan .. baru je rasa minggu lepas sambut bulan RAMADHAN .. 

haaa .. dalam kegembiraan korung untuk sambut kedatangan bulan RAMADHAN ni .. puasa yang tahun lepas da ganti ke belum (lebih kepada perempuan) hikhik .. 

aku .. alhamdulillah .. hari ni START puasa ganti .. 

jom niat puasa ganti sama-sama 

Lafaz niat tersebut:-

نويت صوم غد عن قضاء فرض رمضان لله تعالى
Sahaja aku puasa esok hari kerana ganti fardhu Ramadhan kerana Allah Taala

Selamat ganti puasa kepada semua umat islam di Malaysia

14 comments:

Delimasari said...

udah habis ganti, tp nk puasa juga, klu rajin Isnin dan Khamis

sabella mohamad said...

bella dah ganti . tapi tak habis lagi pun . hihi . better ganti cecepat kan . kang dah last minit nanti gopoh2 pulak ^^

Kisah Si Dairy said...

masih ade lagi baki untuk diganti...selamat berpuasa

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

comel blog sis... cam warna ais krim.. hehehe ena dah habis dah puasa ganti, Alhamdulillah

Mime MF said...

err tak abis ganti lg la..wuhuhu~

hainom OKje said...

hehe baru nak puasa ye...tap okje pun sama gak baru dapat 6 hari kot,,....insyaallah lepas ni kena gigih

Che Rosliza Che Mat said...

akak pun tak ganti puasa lagi....kejap betul waktu berlalu..

Pykaa Pdott said...

Adk tak gnti lg la akak . Aduhh .

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

nak bt gak la... comel blog die..huhu

cik amal said...

nice blog.. amal follow blog ni...

P.A. said...

dh hbs ganti dh la dedeq oiii....tp puasa sunat dh lama xbt...

Amyma Omar said...

belum ganti lagi..hihi
btw,done follow awak..untuk segmen emas putih..:)

yana aina said...

belum mula lagikkk ... ^^

**cantikkkkkknya blog

nor laila said...

as salam...salam kenal...follow me back ok..