11 April 2013

KISAH SEORANG JANDA YANG DAHAGA

Kesah Janda Yang Dahaga

Di sini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorg janda yg baru kematian suami.

Hasnah seorg janda kaya yg baru kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya.

Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yg cantik.

Sejak kematian suaminya,  beliau sering diusik oleh jejaka2 di kpgnya yg sudah lama memendam rasa kpdnya.

Namun begitu, Hasnah tak pernah melayan karenah pemuda2 tersebut kerana hatinya masih merindui arwah suaminya walaupun hatinya sepi ketika itu. Lebih2 lagi di waktu malam, rasa sepi hatinya tiada siapa yg tahu.

Pada satu mlm, kira2 pukul 12 tgh mlm, Hasnah terbangun dari tidur lantas bingkas dari katilnya.

Perasaannya gelisah serta panas badannya. Tekaknya terasa haus ... begitu terasa dahaga ketika itu. 

Beliau bangun dan keluar dari bilik tidur lalu menuju ke dapur. Sampai saja di dapur beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk.

Beliau menuang air sejuk itu ke dlm cawan lalu meminumnya. Setelah meminum air tersebut, beliau kembali ke kamar tidur dan menyambung tidur semula.
Sekian, itulah kisah seorang janda yang dahaga ....

WAHAHA .. INI KISAH BUKAN KISAH PELIK-PELIK .. KUIKUI

12 comments:

maria firdz said...

Pernah baca kisah ni kt fb... Org baca dh pikir pelik2... Heee

Pykaa Pdott said...

Hahah . Ingatkan ape la tdi . Hahahha

Hafizah Alsa said...

HAHAHA. agak dah. takkan nak post benda pelik kan? ngeee

Amanina said...

dh baca jugak.. tajuk yg pelik sbb tu ramai ckp pelik

Deqla Manjew said...

hahhaahaha....mcm2...
psstt..cantik heacer...bole nyorok2 eh.. ;)

Bahrain Ramlan said...

menariknya kisah ini...(tangan didada mata ke atas)..hahahahahaha

Siti(zoey) said...

sian dia dahaga tgh2 mlm haha..

.::: Princess MOMOY :::. said...

hamboiii
heheh
dear nuin comel
maaf lama x datang
komitmen kerja
rindu kat dear

Diari Si Froggie said...

nie kalau orang yang dahaga 'lain' mahu excited terjah entry macam nie.. haha.. memang dahaga sungguh janda tu. :P

P.A. said...

hahahha :)

hainom OKje said...

Amboi Deq...buat suspen le tu hehe

Shida Radzuan said...

title jer dah pelik2 hahaaa :p