1 February 2013

UBAT LELAH

assalamualaikum
korung ade lelah tak ? apa korung buat kalau korung lelah ? ape ubat yang korung amik bila lelah ?
aku ade lelah .. dan ubat lelah aku selain sedut inhaler tu .. aku makan kumbang mekah 3 ekor tiap minggu .. alhamdulillah nampak kesan da .. hihi .. lelah da kurang datang kawan ngan aku .. hahaha ..
kumbang mekah dalam gambar tu .. aku pelihara sendiri taw .. tak amik dari pakcik google pun . hikhik .. da ramai .. makan ragi je .. ngee~

haaa .. alih topik lain lak .. topik ubat lelah da abis .. hahaha

.. rindunye aku kat korung .. kalau leh aku nak mintak no hp korung . boleh ke ? hikhik .. gedix kann tapi betol .. nak no korung .. aku risau tak dapat nak luang mase untuk on9 je sebab tak berapa nak beshh la on9 pakai hp ni .. kalau sudi kasi no hp .. anto kat emel aku erk .. tapi sertakan la sekali nama yang korung guna kat blog tu taw taw .. ni haa emeil .. nojiejihah@yahoo.com .. tu pun kalau korung sudi nak bagi no korung la kan .. hihi ..

12 comments:

azizah :) said...

makan kumbang tu hidup2 ke yunk? takutnya...huhuhu

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

deq, telan je ke... serius ke... ke kunyah2.. ape rasa????

CiK Bella said...

makan kumbang ?

michelle De hunny said...

lelah mmg susah nak sembuh.
sihat2 selalu tau =)
nak no hp michelle jgk tak?
ngeee..

fifie said...

Fie tak ada lelah tapi adik fie ada, dedeq tahu apa yang menyembuhkan lelah adik fie. Tapi jangan cakap fie nie kurang ajar ke apa, umi fie bagi air bekas minuman dari monyet/kera. Kuikui. Letak dalam bekas elok lah, lepas kera tu jilat skali ambil minum. Memang terus sembuh sampai sekarang

Sue PeLik said...

eh, dedeq makan binatang tu?? serius ke?? ke aku neh salah baca?? huhuhu. erm, i tak pakai fon laa u i pakai public fon jerk tu pun jauh daripada umah. hihihi. kank kita bagi awk anak dara! :)

jaakechik said...

jaa pon penah dgr pasal kumbang ni dapt jadik ubat... ada member ofis bagitahu dan tunjukkan..hihi..


p/s : jaa makin semangat baca setiap patah entry blog dedeq, bila guna font ni..hehe..

Shida Radzuan said...

no akak ade x?? ^_^

nur azian said...

oowhh betul ke ni kumbang tu boleh ubat lelah? nak cari kat mne eh? terbukti keberkesanannya?

-meeSUPERGIRL- said...

erkkk ? betul ke gurau neh?

Mrs Velentine said...

ubat lelah tue nak kena makan kumbang ker?

hainom OKje said...

betul tu Deq.... kalau pakai HP memang susah... tak puas duk mengadap skrin yg kecik tukan...