7 February 2013

SINGLE

biarlah memori semalam tinggal tersimpan di sudut hati ..

serius .. cukup cukup cukup cukup susah untuk melupakan kamo .. tetapi aku cuba walaupun setiap malam aku terjaga dari tidur dan menangis .. tetapi .. aku masih tertanye-tanye ape salah aku sampai kamo diam tanpa sepatah kata ..  hmmmm ..

mungkin kamo yang pertama muncul dalam hidup aku dan selama tiga tahun lebih kita berdua .. tapi sekarang aku cuma untuk belajar terima hakikat yang kamo da memang takde dalam hidup aku ..

walaupun ambil masa yang lama ..

23 comments:

nik ros said...

moga tabah yea

~didiey~ said...

eh nape ni deq?????

Mrs Velentine said...

sabar ya deq..jangan sedih2

Deqla manjew said...

hukhuk.. sedeh la.. tabahkan hati k.. segala yg berlaku ada hikmah yg tersembunyi.. inshaaAllah... ;)

Farah Waheda Wahid said...

deq...naper ni sayang? you need someone to talk to? risau akak... if you need me...reach me at furrawaheda@gmail.com... x semestinya cerita yang terlalu details... might be just the summary...

apa2 pun take care... love you deq...jaga diri tau... anything buzz me kay?

AyueJean AJ said...

Mungkin dia bukan yang terbaik buat kamu....
Tabahkan hati,...
Insyaallah kalau jodoh itu milik kalian...
Macam mana pun penah terpisah, jauh mana pun pegi tetap akan menjadi milik kamu berdua.....
Kalau takde, Allah swt tu dah tetapkan siapa yang terbaik buat kita.....

zaza nizam said...

dedeq boleh!! sabar ye..

iima ❥ said...

knp ni?
kamu banyak2 bersabar ye..

Lady said...

be strong :)

huny madu said...

Errr nape nih???

diana said...

patah tumbuh hilang berganti...sabar ye...

CiK Bella said...

sabar :)

Puteri Nur Hidayah said...

Semua yg terjadipasti ada hikmah nyer.. Just be strong to face it...!

~AmyLiana86~ said...

sabar yer.. Allah dah aturkan yg terbaik utk kite..senyum sokmo..=)

Nurul Ain said...

sabar

hainom OKje said...

Deq...bukan hari dh ok ke...sabar ajelah, ada hikmah disebaliknya tu ...find out!

mohd hanafi mohd hussin said...

Assalamualaikum
erk.. delete this link if the header designed is not suitable(buruk) :D
http://hanafisjourney.blogspot.com/2013/02/heder-tempahan-2.html

Sue PeLik said...

anak dara kenapa?? ada yang tak kena ke??? hurmmmmm u oke ke yunk?? erm jangan sedeh2. bila awak sedeh kita pun trasa jugak sedeh nya! :(

Shida Radzuan said...

deq..myb single is better :)

jihah jimur said...

sabor ye~ kembarpon pnah ase...pkirkn owg yg lg syg kn deq~ family n fwen.. yg penting Allah itu ada ^^

cci said...

err... ermmm...err.. nape ek..

cikeyrah said...

Banyak2kn bersabar yer . .

P.A. said...

semua jodoh kan di tgn ALLAH...akak dh berkali2 single...skrg serah aje pd ILAHI...insyaallah DIA akan restui kita jika kita sentiasa mengingati dirinya....:)