3 February 2013

SAYA TINGGALKAN AWAK SEBAB SAYA SAYANG AWAK

maaf , saya tinggalkan awak bukan sebab benci . saya tinggalkan awak bukan sebab saya sayang awak . awak  da banyak berubah lepas awak kenal saya . awak da kurang baran , awak da solat dengan lengkap .

dan saya dapat rasa , saya makin jauh  dari cinta ALLAH . solat saya yang dulunya khusyuk , sekarang tak khusyuk sebab fikirkan awak . ALLAH . sungguh , syaitan itu licik ,  saya tahu awak pun mengalami apa yang saya alami .

INSYA ALLAH , perginya saya dalam hidup awak hanya sementara . akan datang , kalau kita ada jodoh , saya akan ada untuk awak setiap masa . INSYA ALLAH . awak tetapkan tarikh pernikahan kita jika awak sudah sedia . selama mana awak belum bersedia , selama itulah tolong jangan ganggu saya ..
assalamualaikum ..

16 comments:

nik ros said...

kalau ada jodoh tak ke mana kan

cci said...

kenapa ni.. cam frust jer...

nur azian said...

ala nape pulak dah ni? cer citer..

Sue PeLik said...

huhuhu napa neh yunk?? tak per laaa ada jodoh pasti tak kmana kalau tak jodoh kita memang tak upaya nak melawannya, walau sekuat mana pun cinta yang ada. eH? HUHUHU

azizah :) said...

sedihnya... nape ni yunk... huhuhu

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

bercinta dngan Allah adalah cinta abadi

CiK Bella said...

InsyaALLAH, kalau dia tuk kita. dia tetap untuk kita nanti :)

diana said...

ye..itu sepatut nya.,..

Puteri Nur Hidayah said...

Kalau jodoh xakan ke mana kn.. Walau jauh mana pun 1 psangan tu berada..:) I BELIEVE THAT prinsip..

Mrs Velentine said...

takpe..kalau dah jodoh tak kemana..lama x jenguk akak..dedeq sihat ker?

Miss Zahirah said...

sedih je tgk muka cj7 tu.. huhuhu

aTieYusof Family said...

Kalau jodoh pasti tak kemana..
doa yang baik2 dan fikir positif k:)
jgn sedih2...

hainom OKje said...

Deq.... hari tu bukan dah okay ke Deq!!! Jadi balik ke?

Deqla manjew said...

terpisah jauh tak semestinya tak berjodoh.. hari2 bersama pun tak semestinya berjodoh.. smuanya ketentuanNya..

Zierwa Zainal said...

mungkin itu yg terbaik.. zz pun prnh rse.. :)

Shida Radzuan said...

insyallah deq.. ade jdoh xkmana tau :)