28 November 2013

BERITA | Tarian ‘panas’ pub rimba

Kuala Lumpur: Berkonsepkan hutan rimba, sebuah pub bukan saja menyediakan pelayan pelanggan (GRO) seksi warga asing, malah turut menyiarkan tarian erotik di televisyen untuk tatapan pelanggan.
Difahamkan, pusat hiburan yang beroperasi tanpa lesen itu direka bentuk menggunakan buluh dan suasana gelap bagi menarik pelanggan yang inginkan kelainan ketika berhibur.
Bagaimanapun, taktik pemilik premis beralamat di tingkat 1, Pusat Komersil Cheras, di sini itu terbongkar selepas diserbu Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Kuala Lumpur, kira-kira 1.30 pagi semalam.

Dalam operasi yang diketuai Inspektor Zahirudin Baharum@Baharom bersama sembilan anggotanya, pub berkonsepkan rimba itu turut menggunakan perkhidmatan warga asing yang bekerja sebagai GRO bagi menarik minat pengunjung.
Foto
ANTARA GRO warga asing yang ditahan dalam operasi D7 IPK Kuala Lumpur di sebuah pusat hiburan.

“Seramai 28 pelanggan lelaki dan lima pelanggan wanita diperiksa dalam serbuan itu manakala enam wanita warga Thailand dan dua Vietnam pula ditahan kerana bekerja sebagai GRO.

“Semua GRO terbabit dibayar tip berdasarkan pembelian bir oleh pelanggan iaitu bagi empat botol bir berharga RM65, wanita itu akan mendapat tip RM3,” katanya.

Menurutnya, pusat hiburan ini sudah empat kali diserbu sebelum ini namun pemiliknya terus berdegil dengan membuka semula premis itu.

Katanya, turut ditahan seorang pekerja Myanmar yang memiliki kad Pesuruhjaya Tinggi Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu Bagi Pelarian (UNHCR) yang bekerja sebagai pekerja bar dan seorang lelaki tempatan yang juga penjaga premis.

Semua tangkapan dan rampasan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Cheras untuk tindakan lanjut.





http://www.hmetro.com.my/articles/Tarian__8216_panas__8217_pubrimba/Article

2 comments:

Unknown said...

ish ish ishhh..

Unknown said...

apa nak jadilah..maksiat sana sini.. dunia akhir zaman dah ni...