7 October 2013

NUFFNANG | BE KESEMBILAN DAN KESEPULUH (Chipsmore (Oct) dan SONY NEX 5-T)

YA ALLAH .. alhamdulillah .. terima kasih sangat-sangat kat INCIK NUFFNANG .. kali ni dapat BE KE 9 dan KE 10 .. terharu sangat .. walaupun blog ni tak seberapa .. orang visit sini pun tak ramai .. tapi syukur .. masih dapat BE .. LOVE U INCIK NUFFNANG .. hehe .. yes .. makin bersemangat nak kekalkan iklan nuffnang dan nak kumpul duit tabung kawin . hoho ..

kalau korung nampak iklan Chipsmore dan SONY NEX 5-T .. tolong-tolong klik taw . hehe . mekasih .. sayang korung jugak ..






19 comments:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

salam blogging selalu.

Umie Amirain said...

Alhamdulillah..murah rezeki dedeq...ada nanti saya sumbang yer...

CXopportunities said...

jeles dgn dedeq tau! nk jugak!! huhu

Dingdang said...

tahniah dedeq. CF pon dapat yg chipsmore tu :)

Tengkubutang said...

waa.. bestnyee.. tahniah Dedeq.. rezeki nak kawen tuu.. heee...

Unknown said...

x penah lekat pun iklan dari nuffnang.huhuhu

Unknown said...

Rezeki orang nak kawin ni hihiiii ;) nanti akak klik laju2 k

Invisible Me said...

Tahniah. Bestnyaaaa

Unknown said...

tahniahhhh :)

Unknown said...

Tahniah^^

Aswan Az said...

tahniah :)

Tengkubutang said...

JOM SINGGAH SINI.. ENTRI UNTUK DEDEQ.. HEEE..

http://kucenkucenbelog.blogspot.com/2013/10/blogger-dedeqdewishes-tq-he2.html

Unknown said...

alhamdulillah
tahniah
rezeki berlipat ganda tu

Unknown said...

Congrat..
Dpt 2 skali tu.
Bleh bli chipsmore bnyak pasni.

Nanie said...

Wahh, tahniah kak, semoga terus sukses. :)

Nadia Johari said...

Tahniah...masyuk

ainur roslan said...

sangat2 murah rezeki kak ni :)

ainur roslan said...

congrats :) <3

ainur roslan said...

blogwalking.. singgah sini :)