21 September 2013

LAWAK | PAKWE DAN MAKWE (1)

Seorang jejaka yang tak berapa hensome ingin mengayat aweknya supaya dia dapat tidor dengannya. Jejaka : Awak, saya ada satu teka teki.... Awek : Apa dia? Jejaka : Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ? Awek : Ish, tak tau lah, I give up. Jejaka : Itulah cinta saya pada awak.... Awek : Betul ke.... he he he. (merah gak lah pipi dia) Jejaka : Awak, sudi tak awak teman saya di rumah malam ni? Awek : Boleh, tapi awak kena jawap teka teki saya dulu. Jejaka : Ok Awek : Apa benda, bila dipegang sedap, tapi bila dirasa tak sedap? Jejaka : Emm, tak tau lah. Awek : Itulah tapak tangan saya (lalu awek tu melempang jejaka tak hensome itu dan terus blah)


4 comments:

Anonymous said...

-nguap-

Anonymous said...

-nguap-

hana hadi said...

hehe nah ambik ko penempar sebiji.. hehe

Eymasu said...

haha...:P