15 June 2013

8SHARE

assalamualaikum ..

hari tu CHURP-CHURP .. hari ni 8SHARE pula .. hahaha .. kaya la aku kali ni .. semua ni aku baru je nak cuba . kot-kot dapat duit betol . alhamdulillah . rezeki .. CHURP-CHURP baru 2 minggu tapi da dapat rm29.40 .. sikit kan bagi korung .. tapi bagi aku da banyak ni . hehe .. bukan senang nak dapat duit sekarang ni .. sekarang ni aku baru SIGN UP 8SHARE .. da dapat banyak . wow . menakjubkan . hehe .. nak buat duit macam aku ? sambil-sambil berfacebook dan blogging .. sambil-sambil buat duit .. tak rugi kan .. cuma antara malas dan rajin je ..

jom ikut step kat bawah ..

JOM DAFTAR 8SHARE

1) klik link ni .. http://bit.ly/11R2K1g



2) Sign-up untuk buat account. Username tu boleh letak je apa-apa nama pun. Dah siap isi semua, klik box kuning (Create my account)


3) Cara nak share iklan 8share ni mudah je . Lepas create akaun tu , klik dekat 
bahagian specials untuk tengok iklan yang masih available.



 

4) lepas tekan special tu .. tengok yang ada duit kat bawah iklan tu .. dan klik ..


5) lepas klik iklan yang available tu .. korung ikut 3 step ..



 


6) boleh share iklan ni everywhere yang korang suka. .. cuma klik je

button Share on Fb/ Share on Twitter/ In atau g .. mudah sangat kan ? hehehe



 

or 

cara yang lebih senang dan tak menyemakkan FB kita .. 



ok dah siap .. 

Kalau nak tengok earning bagi yang korang dapat, boleh la
klik dekat button Dashboard. dan akan keluar lah senarai iklan-iklan ..


 tengok .. aku baru je DAFTAR tadi petang .. da dapat rm7.40 .. kalau aku mampu dapat banyak ni .. korung lagi mampu .. hehe ..

apa tunggu lagi . jom DAFTAR sekarang ..

14 comments:

Unknown said...

wahh kejapnya dh banyak earning? xpenah pulak dengar pasal benda nih. nak try jugakkk

qiela azman said...

kasi tips sikit mcm mana boleh dpt bnyk sngt tu, heee sbb baru 3 hari daftar and baru je dpt rm2.40 :( sobsss

shahirah yasin said...

tq for sharing.. follow kita ye.

Athirah said...

benda apa ni? benda apa ni?
*buat2 kalut :p

Nik said...

wah best tu. ni kumpul duit nak kwen yea.ehem ehem..hehe

Unknown said...

wah! macam best je. jap nak g try. hahaha thanks dear! =)

minah sEmpooOT said...

best,,best,,bleh try nih.. :D

.::: Princess MOMOY :::. said...

cepayer. x smpai sehari dh byk dpt

OKje said...

Menarik tu Deq..
Rezekiiii...bolehlah buat tambah koleksi baju raya tahun ni hehe

Anonymous said...

Saya tolong awak , awak tolong saya :)
http://coolstuffcdn.com/share/my/3338/4100478

Tengkubutang said...

bestt dapat duit sampingan sambil ber blog kan .. he2..

losfarhano said...

http://t.co/K0RVNO4j40 Thanks for the tuto , baru jaa create petang tadi ;) Jum laa klik , sharing is caring :)

Unknown said...

KAH

Abang Karu said...

kita dh daftar dah...tp baru dapat 6kupang hahahhaaaa