15 April 2013

NEKAD

assalamualaikum ..

korung .. rindu kite tak ? haha . ayat gedikk ..

alhamdulillah .. lepas 3 bulan kerja kerani kat somen kayu ni .. gaji aku di naikkan .. hepi . yey . hihi .. tapi .. tak selalunye kita akan hepi kan ?

bila balik kerja petang .. aku tengok ma masih kat kedai .. aku sebagai anak nak tolong tapi aku penat dan perlukan rehat sebab malam aku akan naik ganti ma .. haish .. sukar apabila melakukan 2 kerja dengan kudrat yang kesihatan tak mngizinkan aku ..

malam pula aku tengok ma menangis sebab keletihan . YA ALLAH .. anak macam mana aku ni .. sampaikan pernah sekali ma aku cakap " LONG TOLONG ORANG TAPI MA LONG XTOLONG " sungguh jahat aku kan .. sian ma aku .. aku takde pikir pun apa akan jadi kat ma aku bila aku da kerja dengan orang lain .. JAHAT AKU ..

sekarang .. aku nekad habiskan kerja sebagai kerani sampai akhir bulan ni je .. aku kena jaga perasaan ma aku .. aku tak leh nak jadi anak yang hanya pentingkan kata-kata dari mulut orang .. YA ALLAH .. aku harap keputusan yang akan aku ambil ni boleh bahagiakan ma aku .. AMIN ..

13 comments:

NinaAz said...

Huhu. IAllah. Redha Allah terletak pada redha ibu kitaa. Rezeki ada dmana2 ♥

Unknown said...

sedihnye.. xpe.. niat awk nk bantu ibu... in shaa Allah dipermudahkan... ;)

Farah Waheda Wahid said...

of course ler kakak rindu kat deq...apa apa pun semoga keputusan yang deq buat tu akan membahagiakan semua orang dan memberikan kebaikan kepada semua orang... take care deq...

*cantik wajah baru blog deq ni... ^_^

Nik said...

niat Deq tu ikhlas. nak tolong family. so InsyaAllah.pasti di permudahkan.

ada masa-masanya kita tak perlu dengar kata2 org lain sebab kita yg tahu apa yg kita lakukan. apa pun. gd luck Deq

Mia Liana said...

insyaAllah.... dipermudahkan segala urusan. kuatkan semangat ya deq...

Unknown said...

semoga Allah permudahkan urusan dedeq sekeluarga...makan vitamin,nnt boleh tmbh tenaga :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

oh dear dah tak jaga kedai semula.
lama momoy ilang. dah mcm2 terjadi
sabar ye dear

Pykaa Pdott said...

Untung ma akak dapat akak . ;)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

xpe dear.. bt yg mana baik untuk diri n semua org

OKje said...

Ma Deq memang tak suka Deq keje lain kan... rasanya Deq pernah buat entri pasal ma ni....
Jangan buat keputusan tergopoh gapah Deq, explain baik2 dengan ma ...insyaallah ma akan paham

Tapi terpulanglah pada Deq



Shida Radzuan said...

deq kawen jemput tau..ehhh?? ttbe je ekekee :p

ct cucubi said...

last time ms sy hbs som pon 3 bulan duduk rumah yg sgt terpencil.. dan x de kwn2.. x boleh nak cr keje sbb kene jaga adik.. insyaAllah pengorbanan x kan ade penyesalan.. :)

.::: Princess MOMOY :::. said...


momoy nak jemput dear dan kawan-kawan di sini untuk join GA momoy yg pertama ini jika sudi. terima kasih =)

http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2013/04/zone-barangan-percuma.html