13 December 2012

http://www.kisahemasputih.com/

assalamualaikum ..

12.12.12 .. semalam kan ? hehehe .. semalam .. posmen datang kedai .. dia hulurkan 1 sampul surat besar .. dan terus buka dan ada sijil dari BLOGGER EMAS PUTIH a.k.a UZU


THANKXXZZ uzu .. sebab da susah-susah buatkan sijil penghargaan untuk TOP COMMENTER BULAN NOVEMBER 2012 ni .. rasa sangat dihargai walaupun masuk dan komen blogger-blogger lain tak harapkan apa-apa balasan .. 

jom pakat ramai-ramai kite terjah blogger EMAS PUTIH ni .. PASTI ! dia akan terjah korung balik .. 

p/s : nanti boleh la tunjukkan kat anak .. cakap .. mama dulu dapat sijil bila blogging .. hahaha .. biar dia teringin nak berblogging jugak .. kuikui .. erk ? sabau je laaa ..

17 comments:

Unknown said...

hahaha terbaikkklah... kenangan tu..

Anonymous said...

Cun!!!Dah la dari Kak Uzu tuh...

insan_marhaen said...

Tahniah..ada sijil..boleh wat kenang2an...♡

Nik said...

amboi..siap dapat sijil lagi
boleh simpan tuk kenangan :)

Unknown said...

wahh untungla blogging pun dpt sijil, kenangan & p'hargaan tu :)

Niswatus Solikah Samik said...

terbaik lah! siap ada sijil.. hehe! kenangan tu... :)

Mrs Velentine said...

tahniah

Miss Zahirah said...

terbaik laa.. siap dpt sijil lgi.. hihi

Arina Shamsul said...

hehehe.. tahniah dear :)

fifie said...

Wahhhh tahniah Dedeq, bestnya dapat. Boleh simpan kan. hehe.

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

fuyooo..ingat sijil nikah tadi.. tahniahhhh

Kekzamanis said...

Wah! Siap ada sijil lagi.. Kellasssss u!~ ^_^

hnahdy said...

waah ada sijil

OKje said...

He..he...sampai ke sudah tak de apa apa tuk pengomen lalok blog okje
Best jugak kalau cam tu kan Deq...

Unknown said...

haha!! cita2...nak tunjuk kat anak ye??hikhik

Athirah said...

hehe.... untungla bole tunjuk kat anak (^____^)
cngrats dedeq...

Unknown said...

haha, ngam juga kalau beritahu anak yer. dok haha