12 May 2014

RUMAH KAMI BAKAL SIAP (MAMAT dan SEMEK)

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah . syukur ke hadrat ilahi .. rasa macam beruntung sangat . hehe .. nak kawen 3 bulan lebih lagi .. tapi rumah dah bakal siap . semua SI MAMAT dan keluarga dia buat sendiri .. balik kerja .. buat kerja .. rehat takde pun .. gigihnya untuk siapkan rumah kami . hoho .. 

Rumah kami taklah sehebat kome-kome sekalian tapi insha allah akan diperhebatkan dengan kasih sayang . ecewah . hehe ..


TENGOK JOM ..







16 comments:

Mama Safiy Arfan said...

bestnya umah baru nanti hehe

Syaza Raihanah said...

Wah, bestnya ada rumah sendiri :D

WanrusWaniee said...

Rumah baru akk ni kat mana ?

Iza Fiza said...

Alhamdulillah.bestnya awk yang. kawin je dapat duk umah sendiri..heee..

Ann Ishak said...

bestnya, lepas kawin terus masuk rumah sendiri, tahniah :)

husna zahidi said...

syukur dah ada rumah sendiri..:)

Shida Radzuan said...

ishh..pejam celik je nnt dah siap :) suka akak tgk dedeq skg xcam dlu dah :) happy tuk deq :)

Sue PeLik said...

wahhh bestnya org tu nak kawen!! hihihi dan lagi best belum kawen dah ada umah kita neh dah nak dekat setahun kawen tak ada umah lagi pun huhuhuhu

aRz MoHa said...

semoga rumah cepat siap. di negeri mana ni?

Nurul Baidurah said...

wahhhh...best nyerr bakal ada rumah sendiri nanti..

Sya Chot .. said...

alhamdulillah rezeki murah..:) renovate rumah baru..:) hee

Deqla Norumara said...

amboiii awk kawen goyang kaki jelah ni eh.. tinggal masok je rumah tu.. heee

N.Aima K said...

wah mesti cantik nanti :)

Ibnu Ramli said...

Alhamdulillah.. bagusnya dah ada rumah sendiri ^^
sekarang ni rumah susah nak cari sebab semuanya mahal-mahal bangat

PetakBunga said...

untungnya

are_lin@yu said...

wahh beznya rasa epy kan ada rumah sendri..