10 May 2014

15 HARI LAGI

Assalamualaikum

15 hari lagi aku bakal menjadik tunang orang . hahaha . woi woi . macam tak percayo je .. sebab rase baru je kenal ngan SI MAMAT ni ..

Ada orang tanya aku tak terlalu cepat ke nak tunang dan nikah ni ? bagi aku .. lagi cepat lagi bagus . hahaha . mak ayah aku pun dah excited sangat bile aku gitaw nak tunang .. ekeke .. alhamdulillah ..

Aku yang tak lawa ni rupa-rupanya ada jugak yang kenan kan .. haha .. ok . aku memang rendah diri dan akan rasa serba tak kena .. 

Ni tengah pikir .. macam manala tunang nanti eh .. kali pertama akan bermekap . wahaha . cammana rupa aku nanti ? Adakah macam vampire ? oh TIDAKKK .. sesungguhnya aku memang tak suka mekap .. tapi kena mekap jugak sebab aku nak nampak cantik depan bakal mertua n bakal pamily .. hahaha .. 

Ermm .. sebenarnya bertunang ni azam aku tahun lepas .. tapi dipindahkan ke tahun ni .. dan alhamdulillah . AKHIRNYA .. bakal tercapai jugak dalam 15 hari lagi .. 

DOAKAN semuanya akan berjalan lancar ye .. 

* aku tunang lepas zohor hari SABTU (24/5/2014) dan adik aku akan dirisik malam SABTU (24/5/2014)


#GINI rupa pelamin tunang aku nanti .. cuma ubah kaler bunga je .. hehe .
untuk orang setiu dan besut .. boleh buat tempahan dengan KAKNUN ZAIZA BRIDAL ..
CONTECT NO : 0179397135

5 comments:

Pykaa Pdott said...

Tak sabar nak tgk akak nnt . Upload pic bnyak2 tao akak syg :*

msredcheesecake said...

Nebes tak? Hehre... semuga dipermudahkan urusan dan hubungan diberkati Allah

Tasha Aqisha said...

smoga dpermudahkan sgla urusan ya kak

husna zahidi said...

setapak menuju alam perkahwinan.. semoga urusan dipermudahkan..:)

Jie said...

semoga semua berjalan lancar,amin.