10 May 2014

15 HARI LAGI

Assalamualaikum

15 hari lagi aku bakal menjadik tunang orang . hahaha . woi woi . macam tak percayo je .. sebab rase baru je kenal ngan SI MAMAT ni ..

Ada orang tanya aku tak terlalu cepat ke nak tunang dan nikah ni ? bagi aku .. lagi cepat lagi bagus . hahaha . mak ayah aku pun dah excited sangat bile aku gitaw nak tunang .. ekeke .. alhamdulillah ..

Aku yang tak lawa ni rupa-rupanya ada jugak yang kenan kan .. haha .. ok . aku memang rendah diri dan akan rasa serba tak kena .. 

Ni tengah pikir .. macam manala tunang nanti eh .. kali pertama akan bermekap . wahaha . cammana rupa aku nanti ? Adakah macam vampire ? oh TIDAKKK .. sesungguhnya aku memang tak suka mekap .. tapi kena mekap jugak sebab aku nak nampak cantik depan bakal mertua n bakal pamily .. hahaha .. 

Ermm .. sebenarnya bertunang ni azam aku tahun lepas .. tapi dipindahkan ke tahun ni .. dan alhamdulillah . AKHIRNYA .. bakal tercapai jugak dalam 15 hari lagi .. 

DOAKAN semuanya akan berjalan lancar ye .. 

* aku tunang lepas zohor hari SABTU (24/5/2014) dan adik aku akan dirisik malam SABTU (24/5/2014)


#GINI rupa pelamin tunang aku nanti .. cuma ubah kaler bunga je .. hehe .
untuk orang setiu dan besut .. boleh buat tempahan dengan KAKNUN ZAIZA BRIDAL ..
CONTECT NO : 0179397135

5 comments:

Pykaa Pdott said...

Tak sabar nak tgk akak nnt . Upload pic bnyak2 tao akak syg :*

msredcheesecake said...

Nebes tak? Hehre... semuga dipermudahkan urusan dan hubungan diberkati Allah

Anonymous said...

smoga dpermudahkan sgla urusan ya kak

husna zahidi said...

setapak menuju alam perkahwinan.. semoga urusan dipermudahkan..:)

Jie said...

semoga semua berjalan lancar,amin.