5 March 2013

MEREPEK MERABAN

assalamualaikum 

emm .. macam mana nak mulakan erk ? da lupa la cara nak buat ayat dalam entry .. haha

mula-mula aku nak cakap yang aku rindukan korunk semua .. terima kasih .. walaupun aku da lama tak on9 tapi ramai yang masih jenguk blog ni .. rindu aku erk ? hihi .. 

haaa .. sekarang ni aku sibuk sangat .. nak tahu kenapa ? sebab .. pagi aku kerja KERANI .. malam pula aku uruskan kedai .. alaa .. jadi PENIAGA la kan .. haha .. tengok .. betapa gigihnya aku kerja kan ? semata-mata untuk cari sesuap nasi .. ecewahhh .. ayat .. kuikui ..

oh ye .. janji aku untuk pos kechain dari terengganu untuk kawan-kawan yang belum dapat tu tertangguh teramat lama kan .. maaf .. sapa yang belum dapat lagi .. cuba bagitahu . saya ni nyanyuk dan pelupa .. maaf sangat .. tak kesempatan pun lagi untuk pos round ke dua .. huhu ..

alhamdulillah korunk .. 

sekarang ni aku teramat bahagia .. sebab ? sebab kemunculan seseorang yang aku panggil dia "MAMAT" .. betol orang cakap .. terima orang yang sayang kita .. kan kan ? aku sekarang ni dalam proses untuk terima dia .. dan .. kalau ada jodoh .. insya allah .. sampai lah kad undangan tu nanti erk .. hoho .. 

banyak menda yang nak dikongsikan tapi mata da mula kabur .. esok kerja .. jom rehatkan badan pula .. 

nanti kalau ada masa .. aku akan gi blogwalking kat blog2 korunk k .. 

RINDU KORUNK .. 

TERIMA KASIH ATAS NASIHAT DAN KATA-KATA SEMANGAT KORUNK UNTUK ENTRY YANG DA LAPUK .. HARGAI SANGAT ..

10 comments:

combi said...

rindu jugakkkkkkkkk :D

cci said...

rindu...rinduu.... gak

Shida Radzuan said...

wahhhh ade org baru lah baru nmpak dia smngat skit ^_^ lama dia xtegur akak...

Mrs Velentine said...

rindu kat dedeq juga...

jaakechik said...

rindukan dedeq jugak...heee...

p/s : kenapa tak guna font yang kecik molek yg dedeq guna mcm kat henpon tuu? lawa tau...hee!

hainom OKje said...

Welcome back Deq..... moga Deq jumpa orang yg menyanyangi Deq seikhlas hati kerana Allah...

zaza nizam said...

patut la diaammm je! rupanya bz erk.. gud job.. keje rajin2 hehee. akak punya brooch dh dpt..thanks :)

nik ros said...

bz nyer adik kita ni.tak pe. bz cari duit kan :)

huny madu said...

patutla lama tak nampak deq :)
apapun moga deq kuat semangat!

Mrs Velentine said...

rindu kat deq jua