22 March 2013

BILA ....

Bila Saya Marah Bermakna Saya Ambil Tahu , Saya care .

Bila Saya Berleter Bermakna Saya tegur Salah Silap Awak Dan Saya taknak Awak terus hanyut .

Bila Diam , Bukan Bermakna Saya Setuju Dengan Semua Perbuatan Awak .

Bila Saya Cemburu , Bermakna Saya tak Mahu Kehilangan Awak .

Bila Saya Jauhkan Diri Saya Dari Awak, Bermakna Saya Nak Awak Datang Dekat Dan Pujuk Saya Semula Dan Nak Awak Belajar Rindukan Saya .

Awak tahu , Setiap Perbuatan Saya Cuma Mahukan Yang Terbaik Untuk Diri Awak .

Dan Tak Pernah Bermaksud Untuk Kongkong Awak Dalam Setiap Perbuatan Awak . Saya Jaga Awak Sebab Saya Sayangkan AWAK...

11 comments:

Nik said...

auw...adik kita ni makin jiwang tau. tau la tgh bahagia. hehe
moga kekal bahagia yea.akak doa dari jauh..hehe

Unknown said...

lama tak tegur deq.=)

Athirah said...

bila saya lapar, maksudnya saya nak makan,,hehe
hi kak jie ^_^

OKje said...

Alo...alo....bestnya kata kata tu...tuk Mamatlah tu...hehe

Nina Mads said...

Salam..1st time singgah sini :)
jiwangnya..hehe

jaakechik said...

nice quote dedeq... suka baca kata-kata tu,...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

wahhhh bila dedeq berbicara..huhu

Unknown said...

Jemput join segmen saya http://nasuhanass.blogspot.com/2013/03/pembukaan-butik-tharwati-nasuha.html =) Akan tamat 31.3.13 ni...jomm!

Mrs Velentine said...

hi deq...lama menhilang hehe

Unknown said...

so sweet sayunk ku.....

Unknown said...

so sweet sayunk ku.....