27 October 2014

11KG TURUN DALAM 2 BULAN LEBIH

Assalamualaikum

Wahhhh .. bersawang lama giler dah blog ni .. hehe .. 

Alhamdulillah .. masih diberi peluang untuk mengintai dan berceloteh kat blog ni .. 

I AM PREGNANT .. hehe

Semenjak alahan mengandung ni .. dah 2 kali masuk hospital .. dan berat dari 44kg dah turun ke 33kg .. harhar .. makan sikit .. muntah .. tak payah nak diet atau makan pil pape kalau nak kuruskan .. dengan kena alahan je dah boleh tinggal rangka saja ..

Sekarang dah nak masuk 3 bulan (1.11.14) ni .. alahan dah berkurangan .. selera makan pun dah makin ok dan makan banyak .. berat pun dah naik balik .. hehe ..

Pengalaman time mengandung yang tak dapat nak dilupakan .. alhamdulillah sebab diberi pengalaman alahan ni walaupun mula2 terasa macam tak dapat nak terima dengan muntah yang tak henti2 dan nak makan pun tak boleh .. tapi ni pengalaman paling INDAH sangat ..

Ok la .. sampai sini je yang mampu berceloteh dalam entry ni .. kepala dah pening duk hadap tab .. hehe .. 

Assalamualaikum .. 

Ingat .. 

Apa yang kita lalui dalam hidup kita .. semuanya bersebab dan terbaik untuk diri kita .. jangan pernah mengeluh dengan apa yang kita dapat .. sesungguhnya .. RANCANGAN ALLAH untuk kita adalah yang paling TERBAIK ..

7 comments:

Nadia Johari said...

jaga diri..jaga kesihatan..baby pertama tu..:)

Cikgu Ma said...

tahniah...jaga diri yea :)

ma ❥ said...

tahniah :)

tenku butang said...

dedeq.. heee.. nak tengok picture dedeq bolet.. heee

Halim Brothers said...

Berapa bulan dah deq?

Halim Brothers said...

Berapa bulan dah deq?

zazanizam said...

Alhamdulillah, tahniah!! jaga baby baik2 ye..