24 April 2014

SETENGAHARI BERSAMA BLOGGER Athirah Carelink

Assalamualaikum

BERITA TERKINI : Semasa menaip entry ni ... dedeq de wishes dengan tak malunya mengumumkan .. TAK MANDI LAGI .. hahaha . alahai . dengar-dengar khabar .. PV12 ni akan kena catu sampai RAYA .. RAYA u olls .. perghh . nasib sebelum puasa aku dah balik kg . hahaha ..

OK OK .. back kepada tajuk kat atas tu ..

Tengah hari kelmarin dalam pukul 12 lebih aku plan ngan dak kecik comey lotey ni ke KL SENTREL .. sebab bosan punyer pasalkan .. TAPI bila dah adik ATHIRAH ni datang ke wangsa maju untuk ambil aku .. THEN terus planning tuk ke MASJID JAMEK terus .. dah alang-alang oneway .. hoho .. 

Punyer jauh dia dari BANGSAR untuk amik aku kat WANGSA MAJU .. dalam 12 stesen jugak .. (kebas bontot haa .. haha) .. dia datang amik sebab aku JAKUN .. TAK RETI NAK NAIK LRT dan PENAKUT dan SEGALA-GALA PE PE PE la ... hahaha .. Nasib la dak kecik ni baik .. layankan je perasaan takut aku nih .. 

Err .. ok .. start dari .. ADEH . lupa ingatan dah . haha . panjang sangat jalan cerita dia nih .. tak mandi lagi kan .. otak pun tak segar .. tengah sewel-sewel ni . kihkih .. (sebenarnya tetiba malas nak menaip . wahaha)

Layan gambar je la eh .. 









Sampai rumah dalam pukul 9 lebih .. sebab pegi lepak rumah ATHIRAH dan AINAA with EMAS PUTIH .. (tapi gambar AINAA dan EMAS PUTIH tak sempat nak snap snap) .. NEXT TIME .. kompirm snap snap .. hehe

THANX FOR WATCHING .. HAHAHA . OK SEKIAN .

6 comments:

msredcheesecake said...

akk pon tak suka travel lrt sesorg...hhee

Unknown said...

wawawa..beshnya..nak join jugak..

Unknown said...

hohoh...
lama betuil xdek air tue..
best doh jalan2.

Unknown said...

bila nak lepak ngan akk plak ni? hihi

Anonymous said...

wahhhh....wahhhh...wahhhh...nak join jugak...
btw...done follow awk..#2156..

Shida Radzuan said...

gemorr bgambo yer kome bdua ni hehee :D