Showing posts with label UBAT LELAH `MOBILE`. Show all posts
Showing posts with label UBAT LELAH `MOBILE`. Show all posts

9 September 2013

LELAH IS COMING

Assalamualaikum .. Hai hai hai .. 

Kawan baik aku da datang balik . Alhamdulillah dugaan . Kali ni aku pegi klinik swasta je . Eh tapikan . Inhaler aku mane ? Nape perlu pergi klinik ? Haha . Sebab .. Sebab .. Inhaler aku yang lame hilang .. Grrrr . 1 plastik adik buang mase kemas bilik haritu .. Memang sadis la kan . Hehe . Xpela .. Dugaan .. Sekarang da ade tang baru . Harap-harap tak hilang la . Amin . Hehe ..


* sedut-sedut dulu . Wink2 . Doakan kesihatan aku baik ye ..

Lelah + demam +batuk = ubat banyak hilerr .. Mampus nak habiiskan  (da la memang tak suke ubat .. Rm43 hinggit semua kos jumpe doktor + ubat = swasta .. psttt .. dapat mc lagi tu)


1 February 2013

UBAT LELAH

assalamualaikum
korung ade lelah tak ? apa korung buat kalau korung lelah ? ape ubat yang korung amik bila lelah ?
aku ade lelah .. dan ubat lelah aku selain sedut inhaler tu .. aku makan kumbang mekah 3 ekor tiap minggu .. alhamdulillah nampak kesan da .. hihi .. lelah da kurang datang kawan ngan aku .. hahaha ..
kumbang mekah dalam gambar tu .. aku pelihara sendiri taw .. tak amik dari pakcik google pun . hikhik .. da ramai .. makan ragi je .. ngee~

haaa .. alih topik lain lak .. topik ubat lelah da abis .. hahaha

.. rindunye aku kat korung .. kalau leh aku nak mintak no hp korung . boleh ke ? hikhik .. gedix kann tapi betol .. nak no korung .. aku risau tak dapat nak luang mase untuk on9 je sebab tak berapa nak beshh la on9 pakai hp ni .. kalau sudi kasi no hp .. anto kat emel aku erk .. tapi sertakan la sekali nama yang korung guna kat blog tu taw taw .. ni haa emeil .. nojiejihah@yahoo.com .. tu pun kalau korung sudi nak bagi no korung la kan .. hihi ..