1 December 2015

PERKEMBANGAN ANAK = 6 BULAN

Assalamualaikum

YAHOOO .. Nur Hanan Humaira dan 6 bulan .. dah boleh kasi makan .. hahaha .. haaa .. hanan sekarang ni dah makan PURI BUAH dan SAYUR , NASI dan ROTI .. sonoknye tengok dia makan ... berselera sangat ..

Walaupun hanan kurus .. tapi makan banyakk .. haha .. perkembangan dia pun laju je ..

- Dah boleh merangkak dengan laju
- Boleh duduk sendiri
- Boleh berdiri tanpa dipegang 
- Pandai merajuk
- Kuat mengigit 
- Dah keluar gigi bawah 
- Boleh pindah dari tangan kiri ke kanan dan kanan ke kiri
- Suka membebel .. "mama , ALLAH , baba"
- Bergolek-golek 

Seronok betol mama dengan perkembangan HANAN tau ,, LAJUUU .. hehe , ALHAMDULILLAH .. jadi anak yang solehah ye sayangg ..






6 comments:

Nurhuda Ismail said...

comelnya ! mesti bahagia sangat detik anak kita membesar depan mata kita kan

miss fifi said...

Aww dah besar dah si Hanan <3 macam baru semalam je saw akak kawen :D

Athirah Zain said...

comelnya pipi dia,,haha

Mohd Noor Shawal said...

shawal datang singgah + follow sini ye.. ^^

jemput join GA Shawal.. :)

http://akubukaninnocent.blogspot.com/2016/01/GiveawayWelcome2016.html

Noriza Rahman Momma Vogue said...

Alahai anak dah besar ya, cepat ja masa berlalu

Nik Khazami Nik aziz said...

hahahah! cutenya :D