3 November 2015

PERKEMBANGAN ANAK = 5 BULAN

Assalamualaikum

Pejam celik pejam celik .. dah 5 bulan anak ambe .. haha .. cepatnye .. rasa macam baru semalam je masuk bilik bersalin .. ekeke .. alhamdulillah membesar dengan baik walaupun haritu lelah ..

Banyak betol ragam anak dara sorang ni .. haha

Jom tengok perkembangan hanan 5 bulan ^_^

- Dah kenal kami (mama dan papa) .. bila orang lain ambil .. dia akan jebikkan bibir dan menangis .. hahahaha

- Dah boleh angkat bontot dan dada

- Dapat cari dengan tepat arah bunyi atau panggilan 

- Boleh merangkak

- Dah tumbuh gigi atas (1 je .. hehe)

- Pandai merajuk

- Buat perangai bila nak tidor dan kalau salah seorang dari kami takde kat tepi bila dia tidor .. dia akan merengek dan terjaga 

- Minat pada bakul .. dan bila letak kat dalam bakul .. dia akan berjalan sambil pegang tepi bakul

- Suka main cak cak 

- Suka mandi .. dan dah jadi tabiat .. lepas je mandi .. terus tidor 

- Boleh duduk dengan bantuan







ERRRR .. rasa tu je kot dulu .. haaa . sambil taip entry ni sambil meriba hanan taw .. haha .. habis nak ditekannya .. OK la .. da lewat ni .. TIDOR duluan .. Assalamualaikum

TQ sebab sudi baca entry ambe ..

SEKIAN 


6 comments:

Athirah Zain said...

comelnya anak dara kak...
haha... pipi tu >.<

Noriza Rahman Momma Vogue said...

Alolo...comey pakai turban tu

Hero Borneo said...

ada baby kecik memang seronok layan.....masa tak terasa berlalu

tiga lalat said...

chomeyy tuuu ;p

Amy Jung said...

salam perkenalan sis..

smartiesmoo.blogspot.kr

Athirah Zain said...

comelnya kepala dia,,haha