8 October 2015

NUR HANAN HUMAIRA | TOMPOK-TOMPOK PUTIH KAT MUKA BAYI

Assalamualaikum

Hanan .. kenapa ni muka bertompok-tompok putih ni .. tak cantik la nanti .. hanan kena panau ke ? eh .. takkan kawasan muka je .. tu pun bahagian mata .. kening dan dahi .. ADEH .. campur pulak dengan bintik-bintik nyamuk .. huwaaaa .. nak nangis la camni .. 

Ambe perasan tompok putih ni ada lepas habis berpantang .. grrrr

Apa penyebab tompok putih ni erk ? bahaya ke ? macam mana nak hilangkan ? adoi .. 

Mak mertua cakap .. takpe .. jangan risau sebab nanti akan hilang dengan sendiri .. 

Tapi ambe ni lain sikit .. hahaha .. tetap nak risau .. selagi tak hilang .. ngeee ~


Tolong kongsikan TIPS nak hilangkan tompok putih ni boleh ? atau bagitahu akan hilang ke eh ? hehe . 

MEKASIH



8 comments:

Zizie Zack said...

haritu pun kakak bimbangkan benda yang sama.. tapi, mmg hilang sendiri jugak nanti... so, dia xbuat apa2 :D

Raihanah Ahmad said...

hilang sendiri nanti jangan bimbang mommy

::Roz:: said...

Salam... Sis... Hilang ke tompok putih tu? Ank sy pun naik putih2 tu kat muka.

Krasnaya Ruchka said...

Salam.. Nk tny jugak..hilang ke tompok2 tu..Anak sy pun ada..

Ct Qa said...

Ank kte pon kena..tmsok kt muntot dye pn ade tompok2 pth cm kt muka bby sis..kte pn dh risau..sbb nmpk lps abs pantang

Unknown said...

Assalam. Nak tnya sis, hilang x tompok2 putih tu dkt ank sis sbb ank sy pun ad juga

Nor Amalina said...

Assalam. Nak tnya sis, hilang x tompok2 putih tu dkt ank sis sbb ank sy pun ad juga

muslinda muhamad said...

Asslm nk tny...hilang x tompok2 putih tu