2 April 2015

NASI AYAM UNTUK AKU

Assalamualaikum

NASI AYAM UNTUK AKU .. 

Terharu sangat-sangat sebab dapat mertua yang baik , suami yang penyabar dan penyayang serta adik beradik ipor yang sporting dan paham jiwa .. 

Seriusly .. memang tengah lapar .. 

YE ! pagi tadi memang aku dah makan nasi minyak .. tapi disebabkan alahan still ada .. nasi minyak tu keluar balik .. sob sob .. takkan nak tutup kedai pegi beli nasi lagi kan ? Aish leceh .. kalo naik motor takpe .. ni naik kete .. malas malas dan malas ..

Last-last .. ambil roti dan makan .. tapi .. tapi .. lepas je makan .. lapar balik .. ALLAH .. dugaan .. kena cari nasi jugak .. ekeke .. puas dah pikir camna nak makan .. nak tunggu kedai makan kat tepi kedai ni buka .. memang kelaparan la aku jawabnya .. sebab pukul 6 petang baru bukak .. 

Tetiba tengok adik ipor datang kedai .. PELIK .. sebab dia masuk kerja pukul 3 petang .. tapi 2 lebih datang kedai aku .. haha .. tak keje ke budak ni .. TURUN je motor .. dia bawak plastik .. dia cakap nasi ayam .. MAK KIRIM .. 


Masakan mak mertua aku ni sedap taw .. serba boleh .. suruh je masak ape pun . pasti menjadi dan sedap ..

Alhamdulillah .. seronok sebenarnya dapat mertua yang sangat baik dan penyayang ..

TERIMA KASIH MAK .. SAYANG MAK SANGAT-SANGAT 

4 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

alhamdulillah...rezeki

Athirah Diyana said...

rezeki mommy dan baby ;)

Mialia Amelia said...

sedapnya <3 hehe. nenek sy pn macam gitu, masak apa je mesti sedap. but seram juga la tgk jumlah garam yg dia letak tu.hehehe *complain2, padahal laju je makan

Cik Ash said...

Bertuah deq...