4 April 2015

GMIE SHOP | DAH NAK MASUK 2 BULAN BEROPERASI

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah atas rezeki yang diberikan kepada aku .. syukur sangat-sangat ..

GMIE SHOP .. 


Ye .. itu kedai runcit kecil-kecilan hasil usaha kami berdua dan incik suami serah 100% untuk aku handle ..

Walaupun hanya menjual makanan dan minuman ringan , coklat , roti , aiskrim , topup , rokok dan biskut .. alhamdulillah .. sambutan memuaskan .. 

Kalau bulan pertama hanya pembeli yang sama blok kedai dengan aku dan orang yang datang main badminton serta futsal .. lain pula dengan bulan ke dua ni .. orang yang lalu lalang atas jalan raya pun dah singgah ke kedai aku .. alhamdulillah .. 

Untung niaga barang runcit ni taklah banyak mana .. tapi cukup untuk aku rolling barang serta buat simpanan untuk masa hadapan .. syukur pada rezeki pemberian MU ..


4 comments:

Cik Ash said...

Alhamdulilah semoga perniagaan deq terus maju ya

✿ Ina Ainaa ✿ said...

Kalau rumah ena dekat, dah lama ena beli barang runcit kat kedai akk.. Boleh lepak2 makan eskrem dengan akk.. hehehe apapun chayok2! yeahhh! Sedikit sedikit lelama inshaAllah boleh jadi mall.. Auuummm

Princess Mimi said...

woahh..bestnya..good luck yunk..

Fatihah Fazlin said...

tahniah dedeq.. area mana ni, nanti boleh singgah.. semnoga kedai dedeq makin maju.. aminnn..