2 April 2015

ABANG .. ABANGG .. ABANGGG

Assalamualaikum

HAHAHA .. dah buang tebiat agaknya aku ni kan ..  

Eh ye la .. tetiba buat tajuk entry ABANG .. ABANGG .. ABANGGG .. kihkihkih

Acegini cerita dia .. incik suami aku ni selalu je suke follow kereta dekat-dekat .. nak nak time kitorang melulu laju atas jalan line belah kanan .. tetiba kereta lain masuk line dan bawak seslow kekura .. hahaha .. masa tu la incik suami aku follow rapat-rapat kereta tu untuk suruh dia masuk line kiri .. wakaka

Aku ni pulak .. dah la seram sejuk .. haaa .. mula la mulut ni .. ABANG .. ABANGG .. ABANGGG .. hahaha .. motif ? motif untuk suruh dia jarakkan sikit kereta dengan kereta depan tu .. tapi still dia buat tak tahu je .. saje nak menyakat aku .. 

Alih-alih semalam .. baru la aku tahu .. 

Kenapa suka sangat dia menyakat aku .. dan tiap kali dia menyakat tu la .. ayat  ABANG .. ABANGG .. ABANGGG akan automatik keluar dari mulut aku .. 

Rupa-rupanya dia cakap "sayang .. abang suka sangat dengan sayang panggil  ABANG .. ABANGG .. ABANGGG .." kihkih .. aku dengan penuh bangga .. tetiba kembang lobang hidung .. ye lah .. jarang nak dengar incik suami aku ni puji .. kalau aku tak tanya .. ekeke ..

Sekian karangan pendek aku ..


3 comments:

Meeya Techik said...

wahhh .. mmg betul pun.. susah nak dgr lelaki puji kita.. hahahahaha ~

dEdEQ dE wIshEs said...

@MEEYA TECHIK : KAN . HAHA ..

Cik Ash said...

Untung dia hihihi...