14 March 2015

REVIEW | ANANAS WAKAF MEMPELAM

Assalamualaikum

FUHH .. kenyang sungguh malam ni lepas membedal nasi GORENG AYAM .. hehe .. mata pun dah rasa mengantuk .. badan lak rase letih .. kalau dapat katil ni .. mahu lena terus .. ekeke

Haaa .. malam ni aku try makan kat ANANAS .. kedai baru bukak kat deret kedai aku ni haa .. 

Aku makan nasi GORENG AYAM , SUP KOSONG dan LIMAU NIPIS AIS  .. dan incik suami makan nasi GORENG KAMPUNG , TELUR MATA , CILI POTONG dan MILO AIS .. TOTAL : RM12 .. Makanan ok dan harga dia boleh tahan .. dan paling penting .. LANDSKAP dia chantek .. hikhik ..

Lepas ni boleh la pergi makan lagi .. tak pun .. order je .. makan kat kedai .. kuikui

Aku ada amik gambar .. tapi LANDSKAP dia tak jelas sangat .. ramai orang .. malu pulak rasa nak bangun dan tawaf semua kawasan tuk amik gambar .. hahaha .. 

NI je mampu sajikan .. nanti lain kali aku pegi amik gambar LANDSKAP keseluruhan eh .. tak pun .. datang sendiri kat ANANAS WAKAF MEMPELAM .. alang-alang tu .. boleh singgah kedai GMIE SHOP sekali .. ngeee~








Okeh .. SEKIAN wassalam .. 

* MATA dah layu .. hahaha .. idea pun takdak .. otak dah TEPUUUUUUUUUUUUU ..


5 comments:

tenku butang said...

cantik pemandangan nya.. tambah berselera makan kat situ kan

Nik Ainaa said...

cantiknya landskap kdai mkn ni. nk mkn pun smakin berselera kan ^^

Cik Mun said...

cantik tempat ni :)

izzeyda said...

menarik suasananya..

Cik Ash said...

Cantiknya permandangan