17 March 2015

ANAK MAMA DAH MAKIN BESAR dan BERAT ye ?

Assalamualaikum

Anak mama ni dah makin berat ye ? 

Kaki mama lenguh-lenguh dah .. makin tak boleh nak menampung berat ..

Perot mama dah makin kebawah ..

Belakang mama selalu sakit-sakit .. 

Baju t-shirt , jubah dan baju kurung mama semua dah tak boleh pakai .. haha .. mama bedal baju papa je untuk keluar or ke kedai .. nasib la papa ada baju lengan panjang .. ekeke .. 

Mama hepi sebenarnya .. tak sabar nak tunggu anak mama ni keluar .. 

Anak mama ni aktif je malam-malam kan ? sampai mama nak tido pun tak boleh .. tapi takpe .. mama bahagia sebab dapat rasa pergerakan anak mama ni .. walaupun kekadang sakit dan geli .. haha .. 

NUR HANAN BATRISYA .. anak mama yang bakal lahir .. semoga jadi seorang anak yang baik , solehah , taat pada mama & papa dan ceria je .. tu dah cukup untuk mama dan papa .. 

Ehek .. takde koje .. duk cakap ngan bakal baby sambil taip entry ni .. 

ENTRY sesaje je ni .. monolog dalaman .. kuikui



6 comments:

tiga lalat said...

Salam .Hee muga dipermudahkan ibu dan anak kandungan itu.

dEdEQ dE wIshEs said...

@TIGA LALAT .. AMIN .. MEKASIH

mawar berduri said...

bestkan bila rasa baby gerak2 dalam perot..

Mialia Amelia said...

alolo, comelnya entri ni ^_^

dEdEQ dE wIshEs said...

@MAWAR BERDURI : BESH SGT2 KAK .. HAHA . GELI2 .. PERIT2 .. EKEKE

@MIALIA AMELIA : HAHA :p

azizah green line said...

alaa..rindu usap2 perut cakap2 gan baby..skrg cakap gan hakimi kuar bahasa jerman dia..pon seronok gakk