20 July 2014

TEMPAHAN BANTAL NIKAH

Assalamualaikum

WOW .. CANTIK , COMEI , CUTE , TOMEI . HAHAHA . semua la .. yang penting puas hati teramat sangat .. dah la SAIZ BESAR .. MURAH .. SERVIS TORBAIK .. 

Alhamdulillah . berurusan dengan KAK ARINA la yang paling BESH .. PENYABAR dan PAHAM JIWA .. Rekaan kat bantal tu semua idea KAK ARINA .. 99% serah kat dia .. LAGI 1% tu cakap nak warna dan tulis apa kat bantal tu . kihkih ..

Then tak sampai 1 minggu .. siap .. puh puh . LAJU ..

JENG JENG JENG

Jom tengok gambar kat bawah ni .. dan luahkan komen anda .. hahaha 


* yang deq punyer


* yang adik punyer

yang macam deq dan adik tempah ni ..

rm60 sepasang dan + kos pos 

kalau ada yang berkenan dan nak order jugak .. 

boleh contect KAK ARINA di


COMPIRM .. lepas tengok hasil kerja kak arina ni .. korung akan terpaku dan automatik akan order .. TAK CAYA ? CUBA la tengok dulu .. 






7 comments:

Zuhaira Nasrin said...

Comel lahh ^^

aswa leyla said...

comey la . yg atas tu comey . cartoon dye mnjdi

Norniwanie Nasarudin said...

Eeee...comelnya...serius teruja..cantik.. :D

Ann Ishak said...

haah cantik :)

Izza Sakura said...

cantik cm bakal pengantin dia

munirah rahman said...

wah..comelnya..selamat pgantin baru untuk adik yew

aien hermionie said...

Wah kak deq.. dua2 cantik..